KONTAKT

Skontaktuj się

Bevelin - Klinika Urody
ul. Ściegiennego 28/3 70 – 354 Szczecin
Numer konta: 69 1240 3826 1111 0010 2219 9442

Umów się na wizytę

REGULAMIN

W momencie rezerwacji terminu na zabieg do Pani Bugajskiej Eweliny wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 200 zł za 1 zabieg.
Zadatek zostanie odliczony od kwoty zabiegu po jego wykonaniu.
Zadatek można uiszczać osobiście w gabinecie lub wpłacając na firmowe konto
w terminie do 3 dni roboczych od chwili rezerwacji terminu wizyty.

W przypadku dokonania wpłaty w formie przelewu bankowego w tytule należy wpisać DOKŁADNIE:
„zadatek, imię i nazwisko, data wizyty”. Brak wpłaty w w/w terminie będzie skutkować z anulowaniem rezerwacji.
Termin wizyty można zmienić maksymalnie dwukrotnie.
W przypadku nie przyjścia na zabieg bez odwołania go minimum 3 dni robocze przed planowaną wizytą zadatek przepada – jest to rekompensata za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania zostaje nie wykorzystany przez żadnego klienta.

Zarezerwowany termin można odstąpić komuś ze swoich znajomych lub rodziny – dana osoba przychodzi w dniu i godzinie zaplanowanej wizyty, a my zaproponujemy zabieg dopasowany do potrzeb oraz zarezerwowanego przez państwa czasu. Jeśli zabieg się nie odbędzie, zadatek przepada z racji nie skorzystania z usługi, a zarezerwowania miejsca.

W przypadku odwołania zabiegu minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem jej odbycia: należy ustalić kolejny termin wizyty dla siebie lub kogoś z bliskich, a zadatek zostanie przeniesiony na ten kolejny termin.
Klient zobowiązany jest do poinformowania o posiadanym starym makijażu permanentnym i skonsultowania ewentualnych zabiegów laserowych minimum 1 miesiąc przed zabiegiem. Jeżeli klient pojawi się na zabiegu z przeciwskazaniem lub starym makijażem w wyniku
czego zabieg nie będzie możliwy, zadatek przepada, a zabieg zostaje przełożony na inny termin.
Zwrot zadatku można otrzymać nie później niż 14 dni roboczych przed zabiegiem.
Bardzo prosimy o punktualne przychodzenie na ustaloną wizytę. Spóźnienie ponad 15 min może skutkować niemożliwością wykonania przez nas usługi – wtedy zabieg przepada razem z zadatkiem, ponieważ usługa nie może zostać wykonana z powodu spóźnienia.